Offline Notepad View raw

Shared snapshot

11/18 - 11/19 shift

bbbb naa nako sud bbbbb gacheck sa leave request nakooo bbb I LOVEE YOUUU SOOO MUCHH BBBBBB

daghana apasonon na new updates sa process outflow huhu

musta tuonnn bbb? musta progresssssss busog kayka bbb drink water niya bb haaaa

12:30 pa ako short break bbb tug nakaaa bbbb? murag tug nakaaa bbb GOODNIGHTTTT MY BBBB I LOVEEE YOUUU SOOO MUCHHH SOO PROUD OF YOU BBBB

150/110 bp nako bb very very high blood 120/80 kutob ang normal murag mubuto ako dughan

naa nako balik sud bb nawala na padung panic attacks pero sever kaayo palpitations ug medyo lisod ginhawa ;-; kaulion na kayko bb pero wako masent home sa nurse kay need ra daw pahuway way klaro kaayo

unsa mana oy girisk man ka nila kalagot mana ilang paagi nakatug ko

GOOD MORNING BBBB lagi bb, antos lang sako pila nalang ka days sakiiiit kaayooooooo akooo lawas ron lisod ginhawa taposss gitusok tusok dughan antos lang juddd hapit na 8 huhu

balik nako bb control breaths maytaaa di ra mubigay ang lawasssss

amping pls