bbbb naa nako sud bbbbb gacheck sa leave request nakooo bbb I LOVEE YOUUU SOOO MUCHH BBBBBB
daghana apasonon na new updates sa process outflow huhu
musta tuonnn bbb? musta progresssssss busog kayka bbb drink water niya bb haaaa
12:30 pa ako short break bbb tug nakaaa bbbb? murag tug nakaaa bbb GOODNIGHTTTT MY BBBB I LOVEEE YOUUU SOOO MUCHHH SOO PROUD OF YOU BBBB
150/110 bp nako bb very very high blood 120/80 kutob ang normal murag mubuto ako dughan
naa nako balik sud bb nawala na padung panic attacks pero sever kaayo palpitations ug medyo lisod ginhawa ;-; kaulion na kayko bb pero wako masent home sa nurse kay need ra daw pahuway way klaro kaayo
unsa mana oy girisk man ka nila kalagot mana ilang paagi nakatug ko
GOOD MORNING BBBB lagi bb, antos lang sako pila nalang ka days sakiiiit kaayooooooo akooo lawas ron lisod ginhawa taposss gitusok tusok dughan antos lang juddd hapit na 8 huhu
balik nako bb control breaths maytaaa di ra mubigay ang lawasssss
amping pls