Offline Notepad View raw

Shared snapshot

11/10-11/11 shift

hiiii bbbb naa nakos ako stationn maytag nagpahuway naka karon bbbb SEE YOU TOMORROWWWW BB REST WELL I LOVEEE YOUU SO MUCHHH BBBBBBBB

11:11 I LOVEEE YOUUU SOOOO MUCHH MY BBB

queueing kaayo bb, 2 cases at the same time maka drainn sakit kaayo ako dughan ron pero kayaaa

short break na unta nakoo, pero 2 cases at the same timee tapos ang usa supervisor request tas wa pay ni take over lapas nani 10 minutes heuihueehhue wstress level 100

balik nako bb gikan short breakk maytag alas otso na kay ganahan nako makakita nimoooooo

Godbless work bb

HELLO BBB I LOVEEE YOUU SO MUCHH MY BBBBB 3 cases najud mi hantod mu resign huhu at the same timeee ;-; lisodaaaa stressedd kaayooo

taas na kaayo ako AHT pero bahala nani para makapahuway ginagmayy bbbb mayta sayo ka morning mulakaw para dungan ta pamahaw my bbbbb i miss youuu so muchhh mayta nakarest kag taman karon bbbb

dugaya pa sa alas 8 bbbbbb soooo duka and tayurddd pero laban laban nifile nako sa last 3 day off credits hoepfully ma approve kay need 2 weeks in advance pero di kaabot 2 weeks ampoan lang gihaponnnnnjsdsdasda

mishuuuu bbb awa niiya sunrise if makamata ka sayo bb drink sad thydineeeeee bbb

GOOD MORNINGGG BBBBB I LOVEEE YOUUU SOO MUCHHHHH BBB nindot ang sunrise bb tanawa niyaaaaa

hello mata nako

GOOD MORNING TO THE LOVE OF MY LIFEEEE GOOD MORNINGB BBBB drink thydinee bbb what time ka gikan bbb?

gasige rakog piyong dirii bbb musta bbbbbb dugayas alas 8 oyy

nag reqs ko basin humanon ni nako ako part sa report before lakaw. kaon lang una ug tug, ari rako bfast