hiiii bbbb naa nakos ako stationn maytag nagpahuway naka karon bbbb SEE YOU TOMORROWWWW BB REST WELL I LOVEEE YOUU SO MUCHHH BBBBBBBB
11:11 I LOVEEE YOUUU SOOOO MUCHH MY BBB
queueing kaayo bb, 2 cases at the same time maka drainn sakit kaayo ako dughan ron pero kayaaa
short break na unta nakoo, pero 2 cases at the same timee tapos ang usa supervisor request tas wa pay ni take over lapas nani 10 minutes heuihueehhue wstress level 100
balik nako bb gikan short breakk maytag alas otso na kay ganahan nako makakita nimoooooo
Godbless work bb
HELLO BBB I LOVEEE YOUU SO MUCHH MY BBBBB 3 cases najud mi hantod mu resign huhu at the same timeee ;-; lisodaaaa stressedd kaayooo
taas na kaayo ako AHT pero bahala nani para makapahuway ginagmayy bbbb mayta sayo ka morning mulakaw para dungan ta pamahaw my bbbbb i miss youuu so muchhh mayta nakarest kag taman karon bbbb
dugaya pa sa alas 8 bbbbbb soooo duka and tayurddd pero laban laban nifile nako sa last 3 day off credits hoepfully ma approve kay need 2 weeks in advance pero di kaabot 2 weeks ampoan lang gihaponnnnnjsdsdasda
mishuuuu bbb awa niiya sunrise if makamata ka sayo bb drink sad thydineeeeee bbb
GOOD MORNINGGG BBBBB I LOVEEE YOUUU SOO MUCHHHHH BBB nindot ang sunrise bb tanawa niyaaaaa
hello mata nako
GOOD MORNING TO THE LOVE OF MY LIFEEEE GOOD MORNINGB BBBB drink thydinee bbb what time ka gikan bbb?
gasige rakog piyong dirii bbb musta bbbbbb dugayas alas 8 oyy
nag reqs ko basin humanon ni nako ako part sa report before lakaw. kaon lang una ug tug, ari rako bfast