bbbb naa nako sud bbb mayta avail raa I LOVEEEE YOUUUU SOOOO MUCHHH BBBB tikoko bb inig sleep elevate uloo clock in nako bbbbb Godbless ara amping yessss bbbbb mana first case 11:11 I LOVEEEE YOUUUU SOOO MUCHHH BBBBBBBBBBB musleep nakaaa bbb? tug na guro ka bbb GOODNIGHTTTTT BBBBB I LOVEEEE YOUUU SOOO MUCHHHHH BBBBBBB ampoan tika always bbbb nkatug ko nya nakamata ko ron. twas nko tun okay bbb sleep tight bbbb I LOVEEE YOUUU SOO MUCHHH BBBBB binhod nasad na feeling sa ako ulo bbbb huhu lisod kog baroggg puros pajud stressful cases sige kog ampo dirii dugaya pa sa akoa lunchhh 3:30 stressful kaayog casess lisod ginhawa binhoddd ulooo kuyawan koo mayta di mag attackss ron bb kalma lang imo utok. dugaya pa ana 3:30 kamata kaaaa bbb? oo lage bbbb dugay pa kaayoo ampoan di ra mag attacks para makakaon kay gutom sad jud bb try libang bb inig sleep nimo balik tiko ko lang jud bbb bbb naa nako sud balikkk nisend ko pic sa ako sud an 1 pc chicken 35 dako kaayo tas nagkuha ko chicken skin sad busoggg kaykooo nisend sad ko email bb about sa athena referal bbbb ako to icheck laterr kaon tag gulay ron bb kay para sad sa imo panuhot baaaa maytaggg tug pakaa bb para makabawi ka pahuwayyy 3 hrs nalang out naaa kooo 2 more hrss dukaaaa mata nako, wala nakaalarm ganina nalowbat cp GOOD MORNING BBBB naa panuhot bbbb? natakdan kos panuhoott naa kos atubangan sa aircon ;-; sige kog tug after solve case maabtan 10 minutes to 20 minutessss drink na nya thydine bb then try libanggg water sadd gamay nalanggggg rest day najudd cheesebread is wavingg bbbbbbbb gikan ko refill water, sapot ko gqmay sa guard kay nay naguna nako tas sigeg ka reject iya fingerprint wala jd nila gitagad duha so moagi na ta mi sa dako nga gate para sakyanan nya gikasaban mi buengon nya wajd nila gitagad nga dimoaccept ang fingerprint grr sayos buntag