A: ano ngani su tig unsent mo? Ikaw ngani dae mi pig simbag su iloveyouu ko kanina. -_- J: nagsimbag na baga. tuyo mo nakiuron saimo maski ano tigpaparagibo mo, aram na malaog na A: Aysuus tatampo nanaman ang mister ko hehehe simbaga na muna su iloveyouu kooo hehe J: arin ang tampo? sana okay ka lang, tigtaraman ka lang na tuyo mo may inot ka pang tigagibo. insensitive as fuck A: sorry, nag check lang commission sa tiktok. A: pero ayaw ako pag mudaha :) J: wara saimo nagmumuda, paka oa. mas malala pa jan kung ako imuda muda mo tas isiriyawan A: sorry A: Saka sige na kung maduman ka sa team building niyo dae na me ma bawal. J: amo ta may lakad ka man tas makiinuman ka. edi payta kumbaga "pag nag pirit ka mag duman mabalos ako saimo mainom man ako hahaha" lol A: May lakad man na ano?? A: lain ako mahali o mainom maski mag duman ka J: oki oki A: Amo tabi.