Offline Notepad View raw

Shared snapshot

11/19 - 11/20 shift

bbbb naa nako sud bbb mayta avail raa I LOVEEEE YOUUUU SOOOO MUCHHH BBBB tikoko bb inig sleep elevate uloo clock in nako bbbbb

Godbless ara amping

yessss bbbbb mana first case 11:11 I LOVEEEE YOUUUU SOOO MUCHHH BBBBBBBBBBB musleep nakaaa bbb?

tug na guro ka bbb GOODNIGHTTTTT BBBBB I LOVEEEE YOUUU SOOO MUCHHHHH BBBBBBB ampoan tika always bbbb

nkatug ko nya nakamata ko ron. twas nko tun

okay bbb sleep tight bbbb I LOVEEE YOUUU SOO MUCHHH BBBBB

binhod nasad na feeling sa ako ulo bbbb huhu lisod kog baroggg puros pajud stressful cases sige kog ampo dirii

dugaya pa sa akoa lunchhh 3:30 stressful kaayog casess

lisod ginhawa binhoddd ulooo kuyawan koo mayta di mag attackss ron bb

kalma lang imo utok. dugaya pa ana 3:30

kamata kaaaa bbb? oo lage bbbb dugay pa kaayoo ampoan di ra mag attacks para makakaon kay gutom sad jud bb try libang bb inig sleep nimo balik tiko ko lang jud bbb

bbb naa nako sud balikkk nisend ko pic sa ako sud an 1 pc chicken 35 dako kaayo tas nagkuha ko chicken skin sad busoggg kaykooo nisend sad ko email bb about sa athena referal bbbb ako to icheck laterr kaon tag gulay ron bb kay para sad sa imo panuhot baaaa

maytaggg tug pakaa bb para makabawi ka pahuwayyy 3 hrs nalang out naaa kooo 2 more hrss dukaaaa

mata nako, wala nakaalarm ganina nalowbat cp

GOOD MORNING BBBB naa panuhot bbbb? natakdan kos panuhoott naa kos atubangan sa aircon ;-; sige kog tug after solve case maabtan 10 minutes to 20 minutessss drink na nya thydine bb then try libanggg water sadd

gamay nalanggggg rest day najudd cheesebread is wavingg bbbbbbbb

gikan ko refill water, sapot ko gqmay sa guard kay nay naguna nako tas sigeg ka reject iya fingerprint wala jd nila gitagad duha so moagi na ta mi sa dako nga gate para sakyanan nya gikasaban mi buengon nya wajd nila gitagad nga dimoaccept ang fingerprint grr sayos buntag