Offline Notepad View raw

Shared snapshot

A-12

A: ano ngani su tig unsent mo? Ikaw ngani dae mi pig simbag su iloveyouu ko kanina. -_-

J: nagsimbag na baga. tuyo mo nakiuron saimo maski ano tigpaparagibo mo, aram na malaog na

A: Aysuus tatampo nanaman ang mister ko hehehe simbaga na muna su iloveyouu kooo hehe

J: arin ang tampo? sana okay ka lang, tigtaraman ka lang na tuyo mo may inot ka pang tigagibo. insensitive as fuck

A: sorry, nag check lang commission sa tiktok.

A: pero ayaw ako pag mudaha :)

J: wara saimo nagmumuda, paka oa. mas malala pa jan kung ako imuda muda mo tas isiriyawan

A: sorry

A: Saka sige na kung maduman ka sa team building niyo dae na me ma bawal.

J: amo ta may lakad ka man tas makiinuman ka. edi payta kumbaga "pag nag pirit ka mag duman mabalos ako saimo mainom man ako hahaha" lol

A: May lakad man na ano??

A: lain ako mahali o mainom maski mag duman ka

J: oki oki

A: Amo tabi.